LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Hunglish

2008.03.16. 12:59 | Krisz2 | 3 komment

So most this postom will be íroded in hunglish. For those kik don't know that nyelv, i'd like to tisztáz it: it isn't an igazi language, but one that mi csináled. Or mások, it doesn't számít. This too bizonyítja a my agyi capacity. I think hogy from most on i'll ctrl+c all of my msn beszélgetéses here, because azok fucking viccesek. Btw my bimbóes are fázing... It's kinda furi. Oh my isten... Why do the buta people find me mindig? It's idegesítő. Enough idegesítő to make my agy a dry szivacs... I thought, hogy i'm the one with the legnagyobb brainsucker talent, but some ember with their butaity can suck my agy fucking gyorsly. By the way szerintem kezd visszafallni my posts funnyság, but it doesn't számít, i'll folytat it, because i'm kemény. AZTA BITCH, HOGY HOW FUCKING BUTA EMBERS ARE ÉLNI ON THIS FUCKING BOLGYÓ. Excuse nekem. Csak sometimes stupid people are (javítás has happened here) causing me to become dühös. And the idő has come right most. Persze... First she fucks my mind fel, then she léps le... Ofcourse, why ne? But now the kocka has fordult. Now i'll basz they mind fel, because i fell so punky when i csinál it. This was the post of the ma, i reményked that you szerettétek it.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr75383103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heAdsho · http://headsho.freeblog.hu 2008.03.30. 13:36:56

alap hogy szerettük, de asszem találtam benne egy hibát:D

Krisz2 2008.03.30. 18:07:33

Hol a hiba, hagy javítom ki rögtön! :D
Amúgy lesz post, csak lusta geci vagyok írni... BTW elolvastam ezt a postomat és erős WTF? fejet vágtam és átfutott az agyamon, hogy hülyevagyok? :D
süti beállítások módosítása