LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

IGH

2008.10.13. 17:08 | Krisz2 | 2 komment

Újfent jelentkezem. A régilent nem akart. Rettentő régen írtam utoljára, le sem merem írni, mert megrettent... ő. Azért nem írtam, mert nem volt szabad. Úgy éreztem éppen eléggé megbolygattam az univerzum kényes egyensúlyát a mérhetetlen sok faszsággal, amiket írogattam és majdhogynem leromboltam mindent ami szép és jó. Még a gekkókat is. Dehát lényeg a lényeg itt vagyok. Mármint nem ott, hanem itt, mert ha ott lennék, akkor nem lehetnék itt, vagyis nem lennék. Mert ha azt írnám, hogy ott vagyok, akkor itt nem lennék, vagy egy hazug disznóvá változnék pillanatokon belül. Vagy a szobámban belül. Viszont, ha azt írom, hogy itt vagyok, akkor ott nem vagyok, tehát nincs értelme ennek a mondatnak ilyen környezetben, ami annyit tesz, hogy... Tehát megint írásba fogtam. Írás. Minek ásnak az írek? És mért vörös mindegyik? Biztos ők is azt kutatják, hogy miért vörösek ezért ásnak. Bár ha kutat ásnak, akkor azt nevezhetjük kutatásnak?

        *drumwordhorse goes here*

 

Tekintve, hogy ez a bejegyzés megint full értelmetlenre sikeredett megpróbálok normálisabb hangvételű dolgokat is leközölni. A tömeg-energia ekvivalencia kimondja, hogy egy test nyugalmi energiája megegyezik a tömeg és a fénysebesség négyzetének szorzatával. Kulturális rovatunkat hallhatták. Bár ez egy faszság, mivel nincs hangoskönyv vörzsön még a blogomból, ezért nem hallhatta senki. De majd egyszer. Bár ha majd egyszer lesz, akkor lesz kétszer is, mert milyen poén már élőszóban leközölni a hatalmas egetrengető megoldásaimat a világ problémáira. Mondjuk akkor már nem élőszó lesz, meg egy szó amúgy sem tud élni, mert akkor mindnyájan teremtők lennénk, ami nem lenne fair. A némákkal szemben. Hmm a vak némákra viszont nem mondhatjuk azt, hogy némák, mert az bunkó lenne. Így odakiáltani nekik, hogy " - Némmá'k! ". Belegázolnánk a lelkükbe. Ennyi fér a mai bejegyzésbe, legközelebb fél év múlva jelentkezem, vagy nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr48711831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ella · http://esernyoscsiga.13wings.net 2008.10.14. 19:19:58

forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röhögtem. egyedül voltam. köszönöm az élményt.
süti beállítások módosítása