LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Szmókondövótör

2008.05.25. 20:21 | Krisz2 | 6 komment

Mert éppen azt hallgatom és csodálatos eszemmel valami egészen különlegesre jöttem rá. Vagyis inkább megtudtam, mert rájönni nem tudok, csak rámenni, akkor viszont az fájni fog neki és elmegy, vagyis nem lesz itt. Viszont az elmenés az az orgazmus egy szinonímája, de ha elmegy, akkor nem fog itt hagyni, mert akkor jó vagyok, viszont akkor mellettem lesz, tehát a rájövök mégiscsak helyes. Pont. Szóval ugyebár a bilinguistico azt jelenti, hogy két(tan)nyelvű, vagyis a linguistico az a nyelvűt jelenti, a bi meg a kettőt. Vagyis a bi az azt jelenti, hogy kettő. Ugyanezt írtam le az előző mondatban, na mindegy. Tehát a bi kettőt jelent, akkor a matekból kiindulva megszorozza az utána következő szótagot. Akkor viszont a bika az 2*ka, vagyis kaka. Tehát a bika az kaka, vagyis szar. A szarvasbika, akkor szarvaskaka és tekintve, hogy a kaka a szar szinonímája, ezért a szarvasbika=2*szarvas, vagyis biszarvas. Tehát a szarvasbika, az két szarvasból tevődik össze. Akkor egy szarvasbikában két szarvas lakozik, ami azt jelenti, hogy a szarvasbika összetett személyiség. Méghozzá két szarvas, de lehet, hogy a bika is ott van, ami tudjuk, hogy szar. Akkor viszont hármas személyiség és a szar alkotja a szarvasbika harmadik személyét. Vagyis többszörösen megosztott a személyiség, de ha többszörösen megosztjuk, akkor már osztottunk és szoroztunk is, ami a régimódi rendszer szerint ellentétes, vagyis ha csak kétszer osztottam és szoroztam, akkor a két szar üti egymást, és a szarvasbikából valójában csak a vas maradt és mint azt tudjuk a vas jele az F, ami fost is jelenthet, tehát a szarvasbika, valójában egy adag fos, ami nem képes a mozgásra, de tekintve, hogy az F vasat is jelenthet, ezért az oroszok biztos feltaláltak egy hatalmas mágnest, amivel irányíthatják a szarvasbikákat a kívánt helyre. És ez nekik azért működik, mert a régi rendszert használják. Az amcsik meg vannak lőve. Itt a világ vége. Vagy nem.
Köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr90487123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dóri · http://justbecuase.freeblog.hu 2008.05.25. 20:29:25

jó. olvasom. idegbeteg :D

Salome · http://voulez-vous.hu 2008.05.26. 14:05:45

Hű ez fájdalmas volt xD Én sose tudom az ilyen agymenéseimet szavakba önteni, pláne hogy sose emlékezek az elejére xD

Enary 2008.05.26. 17:13:24

úristeeeeeeeeeeeen xDDDDD fájt xDDDD

Detty · http://ffh.heaventohell.org 2008.05.26. 17:23:11

tejóóóóóég. hát kiakadtam. azt hiszem ez a mai napra betett, de nagyon. x'DDDDDDDDD

Dodee · http://striped-socks.org 2008.05.26. 19:46:49

baaaaaaazzzz... ez nagyon fájt xDD súlyos xD

Krisz2 2008.05.26. 22:19:35

Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a saját írásomat, mert mindig előjön belőlem a "teegyhülyefaszvagy" érzés :D. És speciel én sem emlékszem az elejére :D. Ehhez kell egy eufórikus állapot.
süti beállítások módosítása