LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

KORG AX5G

2008.05.27. 20:02 | Krisz2 | 8 komment

Na most eléggé meg lettem lepődve, mivel hogy mint azt tudni illik, amikor módom van rá megnézem, hogy hányan nézegették a blogomat, mert ha egy nagy számot látok, attól egyből megnő a kukim mérete. Tegnapelőtt 31, tegnap 35 látogató. Ez teljesítmény, főleg, hogy én speciel sosem olvasnám a saját blogomat, mert mint azt már írottam vala mindig elfogy a "hülyefaszez?" érzés, amikor olvasgatom a régi bejegyzéseket.

Na tehát félre a csöpögős szerkesztésmódot, úgyis nedves már a matekfüzetem, amibe háromszögeket rajzoltam vízceruzával. És most, hogy normális irányba tereltük a témát... hmm ha lehet a témát terelni, akkor én vagyok a tématerelő. És lenne segítő kutyám, aki segítene. Azért segítő. Ha nem segítene, akkor csak simán kutyának, vagy nemsegítő kutyának hívnám. Vagy nem is hívnám, mert úgyse segítene. Vagy lehet, de akkor hazudik és akkor hazug kutya lenne, de azért segítene. De a hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát. Tegyük fel, hogy a hazugság százalékosan lassít, a sánta kutya mondjuk kap -40%-os gyorsaságot, a hazug pedig -60%-osat. Hmm, pöcs vagyok, mert százalékoson lassítom őket, mindegy. Így nem lesz különbség a sánta kutya és a hazug ember és a sánta kutya és a hazug kutya között. Tehát, a hazug kutyám lassabban futna egy sántánál, vagyis ha hazug a kutyám, de azért segít, akkor többet érek egy sánta, de segítőkész kutyával, tehát az őszinteség a legfontosabb dolog a világon. Tehát ha valakinek nem őszinte a kutyája, akkor ne menjen terelni semmit, se birkákat, se marhákat, se szót, se témákat (rímelt!!!!). Vagy ha mégis azt akarja, akkor tereljen, de készüljön fel rá, hogy ha a kutyája látszólag egy versenyagár képességeivel vetekszik, de közben lop, csal, hazud <- politikust imitál, és ezáltal eléggé lecsökkennek a képességei.
Nos, most hogy így megtudtuk a szörnyű igazságot a hazug kutyákról és a terelőkről evezzünk szolidabb vizekre. Bár a szolid az tömört jelent, tehát ha tömörebb vizekre akarok evezni, akkor szereznem kell tömörebb evezőt is, hogy bírja a tömörebb vizet. Tömörebb lehet úgy is mondjuk, hogy megfagy, az egyértelműen tömörebb, mert a szilárd halmazállapotú dolgok, amik nem üregesek, azok tömörek. És nem hallottam még olyat, hogy tömör víz, csak hogy tömör jég. Tehát csak jegen, vagy jégközelben lehet szolid vizeken evezni, ami azt jelenti, hogy akkor jégkenuzni lehet. Csak olyan sport nincs, vagy csak én nem hallottam róla, tehát meg kell alapítani. Na mármost, akkor mostantól ha szolidabb vizekre evezünk, az akkor vagy az Északi-, vagy a Déli-sarkok közelében történhet. Tehát szolidabb vízre evezve az ember elteleportálódik hidegebb éghajlatokra. Ami a melegebb éghajlatok ellentettje. Tehát ha valaki elküld téged melegebb éghajlatokra és te nem akarsz ott maradni, mert fázol, akkor evezz szolidabb vizekre és akkor máris jobb lesz neked.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr45490698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aurore · http://42illusions.net 2008.05.27. 21:09:53

ez nagyon nagy :D sűrűbben kellene írnod :P

ella · http://esernyoscsiga.13wings.net/ 2008.05.27. 21:17:46

elküldelek kontinentális éghajlatra, ezt kapd ki! dráma. onnan hová mész? és honnan szedsz kenut? nem fér az bele holmi iglukba.

Krisz2 2008.05.27. 21:22:26

Instant kenu, csak víz kell hozzá. Abból meg van bőven.

MaRiuS 2008.05.27. 22:00:10

Miért a multi effekt a post címe? itt is hirdeted? :D

Wegaz Doegdah · http://mdah.blog.hu 2008.05.31. 06:32:50

tengeralattjárólégtisztítópasztellaszelepoldattartótok?

Detty · http://ffh.heaventohell.org 2008.05.31. 18:24:41

téged rendszeresen foglak látogatni x'DDDD ezek az eszmék, komolyan, nagyon fájnak x'DD

láthatatlan-teknőc-alkesz Zsófy 2008.06.16. 12:27:48

Tessék írni.:)

Krisz2 2008.06.17. 20:34:11

Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D.
süti beállítások módosítása