LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Dm7b6

2008.05.11. 16:23 | Krisz2 | 2 komment

Kezdem kiheverni az előző posztomban közzétett engem sokközeli állapotba hozó eseményeket, szal ennek örömére újfent a régi hangnemben írok, vagyis próbálok. Mármint írni, mert tán zenekarral is kéne, de még mindig nem jött össze... Na majd egyszer. Azon gondolkoztam, hogy miért nem gondolkozok. De ha azon gondolkozok, hogy miért nem gondolkozok, azt nem lehet. Mivel ezesetben a gondolkozásom tárgya hamis lenne, és a hamis dolgok rosszak. Tehát én akkor valami rosszra gondoltam. Mondjuk egy erdőtűzre, vagy egy földrengésre, vagy a gyilkos, vérszomjas, emberevő, ronda töritanárok inváziójára. De ha azokra gondolok, akkor félni fogok, hogy valamelyik bekövetkezik, vagyis nem fogok többet rágondolni, ergó nem gondolkodnék többet. De nem gondolkodni csak azok szoktak, akiknek nem úgy funkcionál az agyuk. Akkor az én agyam nem funkciónál, ergó agyhalott vagyok. De a zombik is agyhalottak. Azok meg agyakat esznek, akkor én agyevő vagyok? Akkor engem Agyenek hívnak, és az anyósom lányának a jegyese vagyok. Tehát én vagyok Agye vő. De még nem vagyok abban a korban, hogy nősüljek, viszont a zombik nem is nősülnek, mert az a nekrofíliának igen kirívó esete lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr19463909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ella · http://esernyoscsiga.13wings.net/ 2008.05.11. 22:50:56

hogy takarodnál a kurvaanyádba :D:D rontod itt a levegőt baszki :D

Malacfijúú 2008.05.18. 21:14:37

maaaaalaaaaaaaaaacvagy de ez a legjobb ebben...így estefelé ezek az írások rádöbbentenek hogy még nemlehet elég fáradt hogyha kétszeri elolvassá után még értem :D:D:D ez olyan mint egy ellenőrző teeszt te meg egy kibaszott kaller ellenőrvagy
süti beállítások módosítása