LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Áj em a póni vid a fákking hól on hiz fész, bikójz ájm ö divatbiccs...

2008.03.19. 16:06 | Krisz2 | Szólj hozzá!

Szóval. Tegnap forgattunk. Sokat. Dákeszem tele volt vele, kameraphóbiám van és ha kamerát látod, akkor egyből agyfaszt kapok. Ami nem jó. De ezen mindenki röhögni fog, vagy nem, kit érdekel... És ahelyett, hogy átéreznék a helyzetemet, mindenki röhögni fog rajta (wúwú szóóóóóismétlés), ahelyett, hogy átéreznék a helyzetemet... át... Najó, sút mí dáón, rájt náó! Szóval, klip. Az Animal Cannibals - Kérek egy puszikát c. számára. Nem tudom melyik volt az az állat, aki ezt kitalálta, de ha most orosz kínzó lennék, tutira ezt a számot felvenném a listára. Arra a listára, amin a halálközeli állapotba taszajtó dolgok vannak. És végteleníteném, az illetőt elzárnám egy nedves (nemnőbe) pincébe, ahol remélhetőleg a penész és a végtelenített 100%-os hangerőre állítot "mű" elvégezné a dolgát... Páciensünk minden valószínűséggel a kasztráltatást és a saját heréjét főve elfogyasztást inkább vállalná, mint ezt. Tapasztalatból beszélek. Sajátból. Máséből nem tudok beszélni, mert a tapasztalat mindig saját. Mert meg kell tapasztalni. Az, hogy más megtapasztalta nagyon jó, de csak az adott illető tudja visszaadni a tapasztalatot. Mert ha más próbálta volna meg az én tapasztalatomat visszatapasztaltatni másoknak, egész biztosan nem így fogalmazott volna. Ezért mondom, hogy tapasztalatot, csak a tapasztalat alatt átesett tapasztalt tapasztaló adhat teljes mértékben megbízhatóan... De akkor, ha ő átadja, te azt a tapasztalatot fogod továbbadni a tapasztalat tapasztalása nélkül... Ami nem jó, mert ezzel az ellen dolgozok, amit eddig felépítettem. Ejjh, kész, szar ember vagyok. Vagy nem, döntsétek el ti. Kommentben kérem a válaszokat, vagy indítok egy szavazást. Vagy nem, mert nem tudom hogy lehet. Lehet megtalálnám, ha keresném, mert aki keres, az talál. Aki google-t használ, az keres. Na most viszont megijedtem, mert bezártam ezt a fost, és aszittem elkúrtam a bejegyzést (milyen a kijegyzés? a borítóra megy?), de nem, még megvan. A bejegyzés. A kijegyzés nincs. Mert olyan nincs. Vagy lehet, hogy van. Nem tudom. Mért írok mindent tőmandokban? Mert leftcock vagyok? És a leftcock itt nem az elhagyott faszt jelenti, rátok hagyom a szó értelmezését, de csokit nem kaptok érte *kettőspontdé*. Szóval, ezt az előző sok tök fölösleges cuccost összefoglalva, nem szeretem azt a számot. De lehet csak nekem kifacsarodott a zenei ízlésem, chi lo sa (kilószá)?<--Fizetett politikai hírdetésünket hallották. De nem hallhattátok, mert nem töltöttem fel audióban, hanem inkább beírtam, mert az sokkal, de sokkal egyszerűbbebb (duplafokozás gecca, de lehet, hogy négyszeres... nemtom a négyszerest idegen szóval... szóval fuck... háhh szóvicc), mint felvenni, konvertálni, feltölteni, rájönni a megosztás módjára, mert nem tudom így kisujjból, mert horsebeer vagyok (lóser). És nem horsebear (lómedve). Na szóval tegnap forgattunk kb 6 órát arra a szutyok számra, de lehet most túloztam, mert én egy ilyen túlzós dög vagyok. Emiatt nem írtam. Na csak ennyi akartam, nem ér elolvasni az utolsó mondatot, mert akkor nem fogjátok a többit, pedig megéri, kifejtem benne az élet értelmét.

*My cock is much bigger than yours*

Címkék: lesz cimke ha akkor ? annyi irok ritkitva cimket ahany szokozos szo

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr57387970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása