LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Nem szeretem a szénsavas vizet

2008.05.04. 17:45 | Krisz2 | 1 komment

De nagyon. Viszont ma hajnalban azt hoztam be véletlenül, szal most kénytelen vagyok meginni. De attól meg pisilnem kell... Akkor nem iszom meg. Most. Hanem majd. Iszom meg. Majd. No mindegy. Meg kéne öntöznöm a szerencsebambuszom, mert olyanom is van. Ésh görcsöl a pocim. Nem gyengén. Na mindegy, kibírom, hisz férfi vagyok, vagy miarák. Amúgy büdös a szénsavas Nestlé Aquarel Cédrus víííz. Olyan öngyújtó gáz szagja van neki. Hmm, kiszárad a gazom én meg itt iszom ezt a szart. De bunkó vagyok. Na megosztottam vele, remélem nem múlik ki ettől a víztől. Tegnap este voltunk kicsit sétálgatni Gyömrő utcáin. Semmi illegálisat nem csináltunk persze. A névtelenség érdekében első delikvensünk legyen mondjuk György. Nah hát ő kicsit nagyon kiütötte magát, sétálni nem tudott egyedül. Aztán Achmed, aki szintén egy kicsit kész volt, így utóbb visszagondolva, bár már akkor sem hittem, hogy félkész állapotban lenne. Most idéznék tőle egy szigorúan cenzúrázott msn-es kapást:
(11:49) Ákkhmed: közben irtam smst hogy ottalszok XYnél
anyuék hivtak mondom had maradjak már
azt mondja nem
jön értem
(11:49) Ákkhmed: mondom értem ne gyere hazamegyek
erre elindultam haza 3kor
kicsit ittas állapotban
(11:49) Ákkhmed: aztán útközben jön anyám
(11:50) Ákkhmed: de nem is a mi kocsinnkkal hanem nénmével mondom miér ülcs te YX kocsijában? közben a kocsi átalakult a miénkéé
mondom jooh
nemkérdeztem semmit
mondanom sem kell nézett rám anyám érdekesen

És akkor ő teljesen normális állapotban volt tegnap. No mindegy, asszem befejezném a mai napi írásanyagot, majd valamikor kaptok agyrohasztó bejegyzést, csak elfelejtettem a tegnap esti eszmefuttatásaimat. Mindenesetre újfent kaptok zenét, mert én egy ilyen jófej gyermek vagyok.



Avenged Sevenfold - Missing In Action

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr27453595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarixius 2008.05.05. 22:13:43

Nagyon fasza a blogod Chris:DD Mondjuk a szénsavas miatt azthittem, hogy valami lány írta:DD
süti beállítások módosítása