LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

A kőkemény világ

2008.03.11. 18:55 | Krisz2 | 1 komment

Nem leszek linkelős blogszerkesztő, de úgy éreztem, hogy ezt meg kell hogy osszam hogy a közönséggel. Íme a kőkemény valóság, csak erős idegzetűeknek:
http://www.hasbro.com/mylittlepony/default.cfm?page=Entertainment/Playtime

*Vischi, az egészség fontos, kezdje a nőjénél.*

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr68376628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óffilenon. 2008.03.12. 17:08:49

Hűbazdmeg:] Ennyit még nem röhögtem.:D
Nekem határozottan tetszik, amit művelsz. Főleg az üzbég vendégmunkás:P
Nos, viszlát én kicsi pontyom. (a ponty sokkal jobban hangzik, mint a póni. Nem?)
süti beállítások módosítása