LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Nyugodj békében.

2008.05.09. 21:59 | Krisz2 | 2 komment

Nem sok ilyen bejegyzés született ezalatt a két hónap alatt, amióta vezetem a blogot. De most szeretnék megemlékezni egy ismerősömről, ma a délutáni órákban vesztette életét egy autóbalesetben 18 éves szerelmével együtt... Bár nem szeretett annyira, mint talán én őt, de leróvom tiszteletem egy dallal.



Farewell... No words to say.
Beside the cross on Your grave,
And those forever burning candles...


A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr97461969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaRiuS 2008.05.09. 22:41:44

Rest In Peace

Viki 2008.05.10. 23:29:51

Sajnálom.Nyugodjanak békében.Örökre együtt a szerelmével.
süti beállítások módosítása