LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Búbz

2008.03.15. 19:29 | Krisz2 | 1 komment

Mellek

Ki gondolta volna, hogy ennek is vannak mellékhatásai? Senki? De én erre is gondoltam és megosztom veletek, tehát.
A mellek mellékhatásai a következők lehetnek: pupillatágulat, erekció, látókörszűkület, szívritmus gyorsulás.

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr44382372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zümi 2008.03.17. 19:56:14

Azért jó,hogy ennyi szabadidőd van=) kicsit átpasszzolhatnál nekem belőle=)
süti beállítások módosítása