LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Tú déjz vidáút poszcc

2008.03.15. 12:59 | Krisz2 | Szólj hozzá!

Fák it.
Mindenkitől elnézést szeretnék kérni (de ha elnéztek, akkor nem ide néztek és nem tudjátok tovább olvasni... akkor nem is írok mást, najó de) amiért nem írtam tegnapelőtt, meg tegnap sem, csak közbejöttek dolgok. Tegnapelőtt későn értem haza, meg nevem napja is volt. Ami úgy igazából senkit nem zavart meg a mindennapjaiban, de olyan mértékben, hogy pénteken is kaptam jókívánságokat :D. És lusta is voltam írni... Tegnap meg nem voltam itthon semennyit. Csak azt a 7 órát, ameddig alusztam, meg kb 5 percet, míg lepakoltam suli után, merthogy utána mentem kiluggatni az ájbróvomat. Aztán mentem haverokkal elbaszni istenesen két baszott órát. Mert azért nyávognak ha ide akarunk menni, ha meg felajánlok mást, akkor az sem jó. Na mindegy. Azért jó volt. Vagyis nem, de akár az is lehetett volna. Eléggé kimerült vagyok, meg olyannyira nincsen hangulatom nekem az írásra mostan, majd később próbálkozok még. Az írással.

Címkék: kontemporaneamente

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr53381974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása