LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

Első postom első blogja (direkt írtam így, mert sokkal menőbb, ha fordítva fogalmazok)

2008.03.10. 22:56 | Krisz2 | 2 komment

Hi, embörz!
Előszöris, leszögezem, hogy, aki, itt, értelmes, és, normális, postokat, akar, olvasni, az, nem, fog. Így vesszőkkel szépen elválasztva, attól is nagyobbnak tűnik a bejegyzés. Amúgy ez az első posztom, sőőőőőőőt az első blogom (aminek mellesleg ritkaszar a dizájnja, de ez engem nem tántorít el, mert én férfi vagyok). Ezért is kapta a bejegyzés a misztikus förszt taget, amit fölöslegesen írtam bé, mivel senki sem olyan seggfej, hogy fonetikusan szürcsöljön az inglis firstre, meg amúgysem fog érdekelni senkit sem ez a poszt. Engem sem érdekelne, de valahol el kell kezdenem, ha a második posztom lenne, akkor másról írnék. De mivel ez az első, ezért most arról kell írnom, hogy mi motivált az írás elkezdésére. Az egész egy borús nyári éjjelen kezdődött, amikoris rádöbbentem, hogy én többre vagyok hivatott, mint holmi tanulóember. Ezért elhatároztam, hogy veszek egy gitárt. Ennek köze sincs a blogírás elkezdéséhez, de sokkal pankabbnak érzem magam, hogy tök fölösleges dolgokat írok a bejegyzéseimbe. Amúgy fogalmam sincs mért írok blogot, de legalább lesz nekem ilyen is. Amúgy most fáj a szemem, álmos vagyok és pislantanom is kell, igen mind a hármat egyszerre, csak az a baj, hogy az álmosság miatt nem tudok kimenni vécére, ha megvakarom a szememet a megkönnyebüléstől behugyozok. Az egyetlen megoldás: YETI LYETI. Nemtom hogy jön ide a Yeti Lyeti... talán majd felszáll egy ézsiaejrlájnsz gépre, átszáll valami nagyobb városban egy fapados járatra Magyarországba és elsétál ide, de lehet, hogy taxit fog. Bár a taxiba lehet nem fér bele. Akkor viszont buszra száll. De ha tud buszra szállni, akkor mértnem száll egyenesen ide. Mért csak a buszra tud? Sőt mértnem szállt rögtön ide az <inzert rendöm máúntéjn, ver déj did szí dö bigfút>-ból? Nem értem. Szóval, hol is tartottam?
*visszaolvas, átgondolja, hogy ez a mai nap leggagyibb faszsága, örömmel nyugtázza ezt, eljut a szemfájós témáig*
Naigen. Szóval, most az lesz, hogy kitápászkodok vécére, megmosakszok és ujjult erővel, mivel ujjal dörzsölöm meg a szemem, vágok bele a blogbejegyzés folytatásába. De ha belevágok, akkor szétmegy a monitorom... Akkor csak újult erővel folytatom a blogírás folytatását. Lehet folytatni a folytatást? Ha a sztár vórzból és a lord of dö ringzből indulok ki, akkor lehet. Vagy akár a Mátrix mátrikszból. Vagy akár az Alien élilyenből.
Nah asszem bevezető postom megvolt, majd még jelentkezem, csak merítenem kell a való életből. Nem fogok elköszönni, mert nem akarok, ha akarnék elköszönnék, de mivel nem akarok, ezért nem fogok. És egy újabb értelmetlen mondat így a végére, mert megérdemlitek.

*Hejjesirássi hibák javításáért köszönöm Ciarno Elgának.* Akarom mondani, Hejjesírási hibák javítását köszönöm Ciarno Elgának... Vagy a hejjesírási hibák javításáért köszönet illet Ciarno Elgát. És így kell egy posztba újjabb három halál értelmetlen és fölösleges mondatot írni még pluszba, azon kívül, amit eddig írtam, de megtehetem, mert ez az én blogom, itt minden szavam törvény. Törvény törvény tv. törvééény, törvévény törvény. <--- Megin' szar pojén.

Címkék: förszt

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr63375276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azella · http://esernyoscsiga.13wings.net 2008.03.11. 17:59:30

bazmeg, tele van helyesírási hibával. a "yeti"-t, mint KÖZTUDOTT, lyetinek írjuk mink. az alien nem tudom mi akar lenni, de élilyenként még felismerném.

cukcsyposztcsylettcsy
puszcsy
ellacsy

Syndrome 2008.05.07. 09:42:50

loool. Durva a blogod, csak így tovább:)
süti beállítások módosítása