LyukasPóni

Ez egy blog a semmiről, célom vele az, hogy a legkevesebb mondanivalóval minél több dolgot mondjak, meglássuk hogy sül el, bár nem tudom hogyan sülhet el egy cél, mert elsülni a fegyver szokott a rajtnál, ergó a célnál nem sülhet el megint...

Csakúgyropognak

  • ella: forkiswashingon ma eszembe jutott a posztod. röh... (2008.10.14. 19:19) IGH
  • Krisz2: Írnék én, csak lusta vagyok belogolni :D. (2008.06.17. 20:34) KORG AX5G
  • Krisz2: Hát konkrétan én nem vagyok képes elolvasni a sa... (2008.05.26. 22:19) Szmókondövótör

Archívum, így céhával, mert ez nemes arhívum

Sosehasználtammégezeket, de azé kirakom

.

2008.03.11. 18:01 | Krisz2 | Szólj hozzá!

Igenbizony, a post címe pont lett. Mivel nem tudok semmi jót kitalálni, bár akár az is lehetett volna ennyi erővel, hogy "Én egy üzbég vendégmunkás vagyok", de ezzel megsérteném az üzbégeket, márha tudnak magyarul. Na szóval, első blogom második posztja ez itten. Ami annyit tesz, hogy ezelőtt már írtam egyet. Eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptam a bloggal kapcsolatban. De egy pozitív visszajelzés már taszítja a másikat, ezért nem tudok befogadni többet az elsőnél. Ha ezt csinálnám, azzal sérteném a fizika törvényeit. Amúgy a fizika törvényeit az atomok pereskedésénél használják? Vagy wtf? <------ Szar pojén, kérem hagyjátok figyelmen kívül. Ma megint kreáltunk szavakat Pityuval, aki megfejti mindet, az tudni fogja az összes jelentését. Na meg kap egy ingyenes (rendezvény nélküli) csokit (Bence már kapott, de ő azért, mert megfejtette azt a bizonyos dolgot májvíájpín).

Stockeaglebranch
Memory-eye
Penbaldlake
HeartonS
Upwritesdig
Forkiswashing
Searchestuesdayhe
'Causehe'sfucking
Boilsdigwater
Bloodunderruning
Slashbag
Songtoday
Understandsbattery
(he's) FuckingA


Nah, egyelőre (kettő meg hátra) ennyi voltam, majd lehet még írok, de azis lehet, hogy nem. Mondjuk ez várható volt, mert olyat nem tudok, hogy eccerre írok is, meg nem is... Vagy mégis?

*Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.*

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittlepony.blog.hu/api/trackback/id/tr12376533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása